sobota, 21 marca 2020

Jak wygląda pokój VSCO Girl?


Cześć Kochani! Jak tam samopoczucie? Ostatnio opublikowałam post przedstawiający VSCO Girls oraz ich styl. Dzisiaj chcę wam pokazać kilka inspiracji dotyczących dekoracji pokoju pasujących własnie do tego stylu. Jeśli nie przeczytaliście mojego wcześniejszego postu VSCO Girl - Kim one są? oraz Jak ubiera się VSCO Girl? to serdecznie zapraszam do zapoznania się z ichnim stylem. Podczas szukania inspiracji, inspirowałam się tym co lubią własnie "VSCO Girl"- wybrałam tanie i drogie rozwiązania, które są praktyczne i według mnie fajne. Chcę zaznaczyć, że post nie jest w żadnym stopniu sponsorowany, a jeśli chcecie zobaczyć więcej inspiracji w tym temacie zapraszam do obserwacji bloga oraz mojego pinteresta!


Zobacz również: Kim jest VSCO Girl?, Jak ubiera się VSCO Girl? oraz Zdjęcia w stylu VSCO Girl

Co sądzisz o tym stylu? Podobają Ci się takie dodatki oraz pokoje? Znaliście już ten nowy trend, oraz co sądzicie o nim? Jest lepszy niż Tumblr Girls, czy pozostajecie przy Tumblr Girl? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach! Również serdecznie zapraszam na moje konto na VSCO jeśli szukacie ładnych zdjęć, które nie pojawiają się na Instagramie.

Z moim kodem promocyjnym dostaniesz -10% na całe twoje zmówienie na stronie Glos shop - WEROOONIKA


Buziaki z Bawarii,

źródło zdjęć: pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...