sobota, 18 lipca 2020

Ulubieńcy czerwca

Cześć Kochani! Witam was serdecznie w lipcu, szczerze mówiąc nie wierzę w to, że jest już właśnie lipiec. Lipiec oznacza dla mnie, pierwsze egzaminy maturalne i koniec roku szkolnego. Za niedługo, sądzę, że na koniec tego miesiąca opublikuję pierwsze posty z serii "jak zakochać się w Bawarii". Dziś przychodzę do was z ulubieńcami ubiegłego miesiąca - czyli czerwca. Jak zawsze post jest podzielony na kategorie: Chill Zone - będę tu polecać seriale oraz filmy, które w ostatnim czasie obejrzałam, Spotify Favorites - kilka moich faworytów muzycznych w postaci playlisty, Make-up Zone - jak u każdego będę podawać moich kosmetycznych ulubieńców, Fotografia - moje ulubione zdjęcie miesiąca, Wattpad mood / Czytelniczy ulubieniec - co ciekawego ostatnio godnego polecenia przeczytałam, Fashion mood. Dlatego serdecznie was zapraszam do dalszego czytania!



Fashion Mood


Prezentuje wam nową kategorię, postanowiłam, że będę co miesiąc przedstawiała wam coś fajnego modowego z trendów, sklepów, stylizacji itp. Dziś chcę wam przedstawić sklep be a leaf. Jest to francuski sklep, w którym dostaniecie naprawdę genialne koszulki z modnych kolorach! Koniecznie zobaczcie mój ostatni post: 6 tanich i modnych stylizacji na tegoroczne lato 2020!

Spotify Favorites


Dziś jedynie chcę wam przedstawić jedną z wielu piosenek z mojej letniej playlisty, swoją drogą serdecznie zapraszam was na moje dwa posty na temat niemieckie piosenki, w których się zakochasz I oraz liste niemieckich piosenek w których się zakochasz II. W Tych dwóch postach znajdziecie wiele fajnych piosenek, które są warte przesłuchania!


Chill Zone

Po prawie 9 sezonach How I Met Your Mother, nie obejrzałam ani jednego innego serialu. Jakoś uzależniłam się od tej serialowej komedii. Jest to serial opowiadający o pięciorgu przyjaciół, gdzie Ted opowiada swoim dzieciom jak poznał ichnią matkę. Przy tym opowiada wiele śmiesznych historii z wielu, wielu lat ichniej przyjaźni, związkach, ślubach, pracy, o i wiele wiele innych śmiesznych tematów.

Czytelniczy ulubieniec

Również i w tym miesiącu zamiast książki na Wattpadzie przestawiam wam kolejną papierową książkę. jest to raczej autorka trzech (moim zdaniem) genialnych książek! Wallman Sue, autorka książek "Kłamstwo minionego lata", "Dzisiaj umrzesz ty" oraz "Zobacz jak oni kłamią" są to trzy różne wciągające historie po których chce się jeszcze więcej! Książki są bardziej młodzieżowe z tendencją dla starszych czytelników. W niektórych momentach jest nudno, to prawda, ale akcja się rozkręca w pewnym momencie!

Fotografia

Kury, kurnik i jeszcze raz kury. Możecie się spodziewać wielu nowych fajnych kadrów z kurnika, ponieważ mamy teraz w domu również i cztery małe (no już nie takie małe) kury, które swoją drogą lubią być fotografowane. Koniecznie zobaczcie mój ostatni post: Kadru z kurnika.

Mój filmik na YouTube




Znacie już sklep BE A LEAF? Albo słyszeliście już o tych książkach? Koniecznie podzielcie się waszymi ulubieńcami minionego miesiąca i dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie o moich ulubieńcach!

Buziaki z Bawarii,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...