czwartek, 16 lipca 2020

Przeskoczyłam przez granicę podczas pandemii | Youtube

Cześć Kochani! Szczerze mówiąc, planowałam już od połowy pandemii zacząć nagrywać filmiki na YouTubie. I dziś mogę powiedzieć, że jest premiera mojego kanału, ponieważ opublikowałam mój pierwszy filmik na YouTubie. W niedzielę, byłam z rodzicami na granicy pomiędzy Austrią a Niemcami w Füssen. I postanowiłam nagrać wam krótkiego vloga z tego dnia, wyszedł kompletny chaos ale udało mi się to jakoś złożyć w jedną część i dlatego dziś prezentuję wam 8-minutowy filmik "Przeskoczyłam przez granicę podczas pandemii". Życzę wam miłego oglądania, zostawcie kciuka w górę oraz subskrybujcie mój kanał! Koniecznie dajcie znać podoba się wam mój pierwszy filmik!


 

Buziaki z Bawarii,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...