sobota, 25 lipca 2020

25 rzeczy do zrobienia w tegoroczne wakacje

Cześć Kochani! Egzaminy za mną, czyli mogę zacząć oficjalnie kolejne wakacje. Podobnie jak co roku prezentuję wam kolejną listę do zrobienia w tegoroczne wakacje (oczywiście jeśli nie widzieliście zeszłorocznej, to serdecznie zapraszam na nią!). Ja swoje wakacje dokładnie mogę powiedzieć, że od  wczoraj  oficjalnie zaczęłam oraz zamknęłam jeden rozdział w moim życiu i mogę Wam się pochwalić, że oczywiście zdałam do kolejnej klasy, oraz zdałam egzaminy! Szykuje się dla mnie naprawdę ciekawy rok z wieloma wyzwaniami, ale o tym może dopiero w wrześniu. Ogólnie przez coronę i całą pandemię, wiele, ale to wiele moich tegorocznych planów poległo w gruzach. Przez to, że wszelkie festiwale, Oktoberfest, festyny oraz koncerty zostały jak na razie do 31.10.2020 odwołane, nie mogę tajze pracować w sklepie z tradycyjnymi bawarskimi ubraniami.

  • Obejrzeć zachód słońca.
  • Obejrzeć wschód słońca.
  • Odwiedzić nowe miejsca. Zrobić jednio dniowy wypad i pozwiedzać.
  • Przeczytać 15 książek.
  • Napisać książkę.
  • Patrzeć w gwiazdy i zobaczyć spadającą gwiazdę.
  • Wskoczyć do basenu w ubraniach.
  • Zjeść śniadanie na tarasie.
  • Zrobić typowe instagramowe śniadanie i opublikować je na Instastory.
  • Pójść na piknik.
  • Przejechać 10 kilometrów na rowerze.
  • Wejść na drzewo.
  • Zorganizować pool party. (jeśli Corona na to pozwoli.)
  • Pomalować ściany w pokoju.
  • Malować kredą na chodniku.
  • Zrobić i zjeść Pizzę
  • Pojechać nad morze.
  • Nagrać filmiki i opublikować je na kanale.
  • Zrobić maraton filmowy barbie.
  • Jeździć w wózku na zakupy.
  • Ułożyć puzzle.
  • Zacząć uczyć się hiszpańskiego.
  • Dobrze się bawić.
  • Upiec wiele ciast. I ogromniasty tort.
  • I jak zawsze, uwiecznić wszystkie momenty na zdjęciach!

Mam nadzieje, że wasze wakacje jak do teraz były genialne, a wy jakie macie pomysły na spędzenie tegorocznego lata? Koniecznie podzielcie się z innymi w komentarzach, może wy macie jakieś ciekawe i zwariowane pomysły na tegoroczne wakacje?

Buziaki z Bawarii,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...