czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015



Witam was już po raz ostatni w roku 2015. Rok 2015 był jak dla mnie naprawdę, choć udany miał tylko kilka minusów ... Postanowiłam  podsumować rok 2015-  no naprawdę dużo się działo w tym roku! Więc żeby nie przedłużając zapraszam do czytania! A i proponuję posta czytać na komputerze, bo jest już trochę zdjęć ;) 

Postanowienia


1. Chciałam zdać egzaminy do lepszej szkoły - nie udało się.

2. Chciałam założyć bloga - Założyłam nawet 2-  byłoby 3 ale 1 usunęłam
3. Chciałam nauczyć się robienia wyglądów bloga -
udało się jak widać blog wygląda za każdym razem lepiej.  
Blogowe podsumowanie

1. Napisałam 12 postów
2. Mojego bloga zaobserwowało 18 osób 
3. Mój blog odwiedziło 3 157 osób
4. Napisaliście 30 komentarzy
5. Dzienne wyświetlenia były to 120 - 200
6. Post który najbardziej czytaliście to był:   
"BLOGMAS #2 - CHRISTMAS GIFT IDEAS + BONUS"
Ten post uzyskał aż 455 wyświetleń podczas tygodnia!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 A teraz zdjęcia z roku 2015






































 Oczywiście  zdjęć było o wiele, wiele więcej
(zapraszam do przejrzenia bloga;)) :)
****

 Pozdrawiam Was i życzę Wam

aby rok 2016 był lepszy od 2015 :)

Pozdrawiam, Weronika

8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Mam nadzieje w 2016 roku będzie jeszcze lepiej!
    /AliceKevin

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Mam nadzieje w 2016 roku będzie jeszcze lepiej!
    /AliceKevin

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla ciebie , że tyle uzyskałaś na blogu przez 2015 roku , oby tak dalej !
    Pozdraawiam

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! Samych sukcesów, szczególnie tych w blogowaniu!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie udało Ci się z egzaminami. Zdjęcia zrobione jesienią są najlepsze. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :) krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem ci, że 2k15 byl najlepszym rokiem w moim życiu, zaś 2k16 to jest najważniejszy rok, i wiem ze będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...