poniedziałek, 9 grudnia 2019

Powrót, Szkoła, Pierwszy śnieg oraz kalendarz adwentowy


Cześć Kochani! Znowu po bardzo długiej przerwie... Nie, nie zapomniałam o blogu, ani nie straciłam ochoty na pisanie jego, jednak brakło mi ostatnio na wszystko czasu. Ostatnie tygodnie można powiedzieć, że są i były chaotyczne. Rano wstaję, szybko szykuję się oraz w pośpiechu idę na busa do szkoły.

Co się zmieniło w przeciągu tych kilku miesięcy? Może zacznijmy od tego faktu, że w listopadzie skończyłam 16 lat. Urodziny były naprawdę udane, za co dziękuje moim rodzicom i bratu którzy mnie uprowadzili i zabrali do restauracji z mega pysznymi burgerami oraz moja mama zrobiła mi pyszny tort hah. Karnawał się zaczął! Czyli startujemy z piątą porą roku, czyli fünftes Jahreszeit - Fasching. Szkoła, to wielki temat aktualnie w moim życiu hah, mam wrażenie, że spędzam tam aktualnie bardzo dużo czasu. Jednak uwielbiam moją nową klasę, oraz ogólnie nową szkołę. Jak to szkoła ma swoje kilka minusów w postaci kilku nauczycieli, oraz kilku uczniów, nudnych przedmiotów. W wtorki mam zawsze kurs z matematyki oraz z niemieckiego, wzięliśmy go jako pomoc do egzaminów w następnym roku. Jednak po przerabianiu starych egzaminów mamy wrażenie, że nasze sprawdziany z tych dwóch przedmiotów są trzy krotnie trudniejsze hah. Z ciekawostek prosto z Bawarii - ostatnio padał u nas śnieg, nie było jego dużo, jednak pierwszy śnieg zaliczony.
Tak poza tym, biorę udział w wyzwaniu Klaudii znanej niektórym jako Ayuna, czyli w kalendarzu adwentowym koniecznie zobaczcie o co chodzi u niej na blogu przez ten link i weźcie też udział! Od pierwszego grudnia zaczyna się cała zabawa! Kalendarz zobaczycie w pasku u góry :) Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga? Dajcie koniecznie znać!




Zdjęcia pochodzą z mojego Snapchata, serdecznie Was na niego zapraszam @werooonika.s po więcej zdjęć z mojego życia ;)

Buziaki z Bawarii,
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...