niedziela, 22 września 2019

Podsumowanie wakacji 2019


Cześć Kochani. Mogę oficjalnie powiedzieć, że własnie zaczęłam mój dziesiąty rok w szkole, z tego mój siódmy w niemieckiej (czytaj bawarskiej) szkole. Przyznam się, czuje się powoli staro w szkole, haha. Ale nie o tym dzisiejszy post, dziś chcę podsumować moje wakacje. Jeśli czytaliście mojego posta dwadzieścia pięć rzeczy do zrobienia w wakacje, to wiecie jakie miałam plany na tegoroczne wakacje.

Obejrzeć zachód słońca, to jest typowy must have na mojej wakacyjnej liście! - udało mi się spełnić ten punkt z listy, nawet kilkukrotnie. 

Odwiedzić nowe miejsca, jest t y l e miejsc w których mnie jeszcze nie było jak na przykład Nürnberg, więc fajnie by było zrobić jednio-dniowy wypad i pozwiedzać! - Niestety nie miałam możliwości na żaden taki wypad, jednak jeśli mogę tu zaliczyć ponowne zwiedzanie Passau (fotorelacje za niedługo opublikuje) to mogę odhaczyć ten punkt. 

✖️ Pójść na jakiś festiwal i się dobrze bawić! - Również tego punktu nie udało się odhaczyć, z powodu takiego, że w mojej okolicy nie trwał żadny festiwal na który bym mogła, pójść. A jeśli tak, wejście od szesnastego roku życia. 

Spać pod namiotem, dawno nie miałam takiej okazji. - Udało mi się spać pod namiotem aż pół nocy, ponieważ koło 3 nad ranem rozpadało się i przyszła burza. W efekcie resztę nocy przespałam w domu.

Przefarbować włosy na jakiś kolor, ja planuję na dniach pofarbować swoje włosy na różowo. - Z różowego nic nie wyszło, ale pofarbowałam je na brązowo. Farba się niestety zmyła, ale powstało ładne przejście pomiędzy rozjaśnionymi pasemkami oraz brązowym odrostem :) 

Przeczytać dużo książek, przez ten rok szkolny czytałam tak mało, aż mi wstyd. Musze to nadrobić. - Czytałam wiele książek na wattpadzie. Żadnej papierowej książki nie przeczytałam - wiem wstyd. 

✖️ Iść do kina i obejrzeć jakiś fajny film. Miałam w planie iść do kina, na Annabell 3. Jednak nie miałam takiej możliwości oraz film był podobno słaby (mamo, film słaby bo nie było mnie na nim!!!).

Spędzić dużo czasu z znajomymi. - Mogę powiedzieć, że mi się udało. 

✖️ Pójść na piknik. - Nie udało mi się. 

Zjeść dużo lodów i spróbować nowych smaków. - Lody orzechowe oraz waniliowe z Edeka są zdecydowanie najlepsze! 

✖️ Jeździć więcej na rowerze i wrotkach. - Na planach się skończyło i nie wsiadłam ani na rower, ani nie założyłam wrotek na moje nogi. 

✖️ Zorganizować pool party. - Tego również mi się nie udało odhaczyć z listy. 

Dobrze się bawić. - Sądzę, że ten krok mogę zaliczyć jako udany. 

Maraton filmowy. - Filmów zbytnio dużo nie oglądałam, jednak obejrzałam kilka sezonów różnorodnych seriali.. 

Polecieć gdzieś samolotem. - Poleciałam z Monachium do Nicei! 

Pojechać nad morze. - Punkt odhaczyłam na Lazurowym Wybrzeżu! 

✖️ Nagrać filmik. - Słabo u mnie z tym punktem, pojedyncze filmiki mam zwłaszcza z Snapchata. jednak nie zaliczam tego punktu. 

/✖️ Spędzić dużo czasu na dworze i korzystać z słonecznych dni. - Szczerze mówiąc, nie wiem haha. 

Pogłaskać kamień i nazwać go jakoś fajnie! - A więc kamień pogłaskałam i nazwałam go Olaf :) 

✖️ Jeździć w wózku na zakupy. - Byłam blisko wejścia do wózka, przed tym spytałam się taty czy mogę. On odpowiedział tak, jednak nie zaczaił o co mi chodziło i kazał wyjść ehh. 

I jak zawsze, uwiecznić wszystkie momenty na zdjęciach. - Zaliczam ten punkt!

Jak minęły wam wasze wakacje? Moje mogę uznać jako udane, do kolejnych został i tak nie cały rok. Teraz mogę szykować się grzecznie na święta Bożego Narodzenia!

Buziaki z Bawarii,
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...