piątek, 26 lipca 2019

Dwadzieścia-pięć rzeczy do zrobienia w wakacje


Kolejne wakacje mogę oficjalnie rozpocząć. Podobnie jak rok temu prezentuje wam kolejną liste do zrobienia w tegoroczne wakacje (oczywiście jeśli nie widzieliście zeszłorocznej serdecznie zapraszam pod ten link!!). Ja swoje wakacje dokładnie mogę powiedzieć, że od 10:01 oficjalnie zaczęłam oraz zamknęłam jeden rozdział w moim życiu i mogę Wam się pochwalić, że oczywiście zdałam do kolejnej klasy (to jest pikuś hah), ale również udało mi się zmienić szkołę, kolejny cel na ten rok mogę odhaczyć z listy postanowień i brać się za inne jak na przykład nauka języka rosyjskiego. Jeśli chcecie mogę chętnie opublikować małą serie na temat niemieckiej/bawarskiej szkoły w której bym opisała jak to tu wszystko wygląda.
  • Obejrzeć zachód słońca, to jest typowy must have na mojej wakacyjnej liście!
  • Odwiedzić nowe miejsca, jest t y l e miejsc w których mnie jeszcze nie było jak na przykład Nürnberg, więc fajnie by było zrobić jednio-dniowy wypad i pozwiedzać!
  • Pójść na jakiś festiwal i się dobrze bawić!
  • Spać pod namiotem, dawno nie miałam takiej okazji.
  • Przefarbować włosy na jakiś kolor, ja planuje na dniach pofarbować swoje włosy na różowo.
  • Przeczytać dużo książek, przez ten rok szkolny czytałam tak mało, aż mi wstyd. Musze to nadrobić.
  • Iść do kina i obejrzeć jakiś fajny film.
  • Spędzić dużo czasu z znajomymi.
  • Pójść na piknik.
  • Zjeść dużo lodów i spróbować nowych smaków.
  • Jeździć więcej na rowerze i wrotkach.
  • Zorganizować pool party.
  • Dobrze się bawić.
  • Maraton filmowy.
  • Polecieć gdzieś samolotem.
  • Pojechać nad morze.
  • Nagrać filmik.
  • Spędzić dużo czasu na dworze i korzystać z słonecznych dni.
  • Pogłaskać kamień i nazwać go jakoś fajnie!
  • Jeździć w wózku na zakupy.
  • I jak zawsze, uwiecznić wszystkie momenty na zdjęciach.

    Mam nadzieje, że wasze wakacje jak do teraz były genialne, a wy jakie macie pomysły na spędzenie tegorocznego lata? Koniecznie podzielcie się z innymi w  komentarzach, może wy macie jakieś ciekawe i zwariowane pomysły na tegoroczne wakacje?

    Buziaki z gorącej Bawarii,
    Weronika

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Wesołych oraz spokojnych świąt

    Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...