czwartek, 24 sierpnia 2017

Pale papierosy w wieku 14 lat?

Patrząc na moje otocznie, znajomych, przyjaciół czy wrogów. Jestem dziwna.

Czytam książki, nie pale, nie pije, nie chodzę na imprezy, nie siedzę godzinami u kogoś i nie obgaduję za plecami, nie ganiam za chłopakami czy nawet nie siedzę do nie wiadomo której na dworze. To nie jestem ja. Ja siedzę w domu, nie wychodzę, czytam książki, oglądam seriale, oglądam filmy, słucham muzyki i śpię... Nie będę kłamać chodzę do klasy z osobami o 2 czy rok młodszymi od mnie. A osoby z 8 klasie mają z 12/13 lat, dziewiąta klasa ma zazwyczaj piętnaście lat czy nawet mniej.  Praktycznie przyjaźnię się jedynie z kilkoma osobami z mojej klasy od kilku lat, dobra "x" doszła dopiero do naszej grupki w piątej klasie, po czwartej opuściło nas dużo osób.. Nikogo więcej praktycznie nie przyjmujemy do naszej grupki bo kogo? Osoby które palą? Zachowują się nienormalne jak by były chore?  Proszę was, w przeciągu kilku dni dowiedziałam się, że kilka osób pali a do tego pije. Błagam mają dopiero z 12 czy 13 lat. A gdzie rodzice?

W moim krótkim życiu od 2 klasy podstawowej przeczytałam z tysiące książek w tym jedynie kilka lektur. Jeśli chodzi o lektury to chyba od karolci się zaczęło. Do teraz mogę opowiedzieć co się w niej stało... Książki nie raz czytałam bo chciałam, jak usiądę a książka jest naprawdę dobra mogę przesiedzieć kilka godzin aby ją skończyć a potem marudzę, że to nie mogło tak się skończyć, że czekam na drugą część, czy nawet że chcę przeczytać kolejną część...



Post nie ma zamiaru pokazać mnie jako idealnej nastolatki, ani nie ma zamiaru pokazać fałszywego obrazu na temat młodzieży w Niemczech. To co opisuje jest jedynie na temat mojego regionu na Bawarii i nie chcę opisywać czegoś na cały kraj.


↬PYTANIA↫
🔼 Jak mijają wam wakacje? A praktycznie ostatnie tygodnie?🔼
🔼 Co sądzicie o tym temacie? Macie takich znajomych? 🔼
🔼 Jak podoba wam się nowy design blogu oraz nowa wersja postów? 🔼
🔼 Koniecznie napiszcie mi w komentarzach! 🔼

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...