poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Jak ciekawie spędzić wakacje w domu? / 11 sposobów

U mnie wakacje dopiero się zaczynają, a u was za chwilę się kończą. Ale mimo to kto mi zabroni tego opublikować?

↬1.Poświęć czas jakiemuś hobby.
Jeśli lubisz robić zdjęcia, rób je, udoskanal je. Przecież teraz masz na to czas i nikt nie będzie Ci marudzić, że masz czymś innym się zająć.

↬2.Przeczytaj książkę.
KSIĄŻKI, chyba jeszcze ktoś zna te cegły, które kurzą się na szafce na strychu czy w biliotece. A jeśli nie potrafisz czytać polecam szkołę letnią.

↬3.Zrób coś dla siebie!
Na przykład pomaluj paznokcie, zrób porządek w szafie... Jest tyle możliwości. A jakby co YouTube przyjdzie z pomocą, bo ja nie jestem żadną Liefstylową blogerką, bo na tym się nie znam ;)

↬4. Sprawdź się kulinarnie!
Kto z was też uwielbia piec? Albo ozdabiać torty?  Do tego chyba potrzeba jedynie przepis oraz chęć.. No i cierpliwość bo mniejsze rodzeństwo będzie atakować...

↬5.Spotkaj się ze znajomymi.
Tu nie mogę pomóc bo sama nie mam takich znajomych, którzy by byli normalni i dało by się z nimi spotkać. Odsyłam was do googla gdzie wpiszcie "jak znaleźć znajomych"

↬6.Posprzątaj w pokoju.
To nic dla mnie, bo i tak jak tam wejdę i coś położę jest bałagan. Uroki małego pokoju, w którym nie ma miejsca. Ale aby coś zmienić jest to czas idealny!

↬7.Wyjdź na spacer
Szczerze to nigdy nie chodzę na spacery, ale słyszałam, że to też dobra opcja na wakacje. Tym bardziej tych którzy są #foreveralone 

↬8.Oglądnij film lub serial
Ja jako zwolenniczka od kilku tygodni seriali na netflixie polecam jak najbardziej tą opcje. Od koloru do wyboru. Tylko wybierzcie coś fajnego aby się nie zrazić na lata ;)

↬9.Rozwiń swoją pasję
To chyba też proste lubisz fotografować czy malować? To idealny czas aby godzinami nad tym siedzieć!

↬10.Pobaw się ze swoim zwierzakiem
Mój kot szybciej mnie pogryzie niż się będzie bawić.

↬11.Zajmij się sportem
Wyjdź i pobiegaj a jeśli masz znajomych możesz ich zabrać z sobą ...


↬PYTANIA↫
🔼 Jak mijają wam wakacje? A praktycznie ostatnie tygodnie?🔼
🔼 Byliście gdzieś? Pochwalcie się koniecznie w komentarzach chętnie poczytam.🔼
🔼 Jak podoba wam się nowy design blogu oraz nowa wersja postów? 🔼
🔼 Koniecznie napiszcie mi w komentarzach! 🔼

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...