poniedziałek, 9 stycznia 2017

Nowy rok, nowa ja, nowy ty


Ostatnio przeprowadziłam małą ankietę dotyczącą mojego bloga, o dziwo znalazło tam się dość dużo próśb abym pisała, więcej treści w postach. Jak wiecie rok 2017 zaczął się, dlatego postanowiłam napisać co nieco o tym jak sobie ten rok umilić. Wiecie o tym, że postanowienia noworoczne nie przetrwają do maja?
Real life is brutal ;*
PROJECT LIFE, bardziej minimalistyczny i uporządkowany sposób na scrapbooking [Zbieranie w jednym zeszycie pamiątek, zdjęć w zeszycie]. Oprócz tego, że jest to kreatyny sposób na zapamiętywanie wspaniałych chwili z życia to i strasznie łatwy [tak mi się wydaje :p]. Więcej możecie poczytać tu, jest tam wszystko dokładnie opisane co i jak...
ONE LITTLE WORLD, czyli wybierasz słowo kluczowe na dany rok. Na przykład: podróż. Oczywiście, można wybrać kilka tak jak ja. Ja wybrałam 3 które brzmią: PODRÓŻOWAĆ [gdziekolwiek], IŚĆ [na przód], NIE PODDAWAĆ SIĘ. A wasze jakie są?
ONE COLORS, czyli inaczej kolory. Wybiera się znowu jeden kolor, albo więcej. Na przykład: biały.
Ten kolor ma symbolizować, ciebie i również ten rok. Ja wybrałam 3 kolory: BIAŁY, PASTELOWY RÓŻOWY ORAZ CZARNY.
52 BOOK IN YEAR, czyli tak znany challenge "przeczytam 52 książki w .... roku" sama biorę udział w tej zabawię. Nie ma żadnych zasad, to może być każda książka. Może znajdziesz nowych faworytów?
Zapraszam was na oficjalne polskie wydarzenie na facebooku.
JAR OF MEMORIES, czyli popularny słoik wspomnień z danego roku. Codziennie wrzucasz tam karteczką z daną rzeczą która była tego dnia wspaniała. Koncert, pierwszy śnieg w tym roku? To ty decydujesz co znajduje się w środku! A w ostatni dzień roku to otwierasz i przeżywasz to wszystko jeszcze raz! Wspaniałe, prawda?
FIND A NEW HOBBY, jak nowy rok, nowy ty. Masz ponad 365 dni na przetestowanie nowych rzeczy, może jazda na jednokołowym rowerze Cię zaciekawi? Nie bój się próbować!
BULLET JOURNAL, czyli następny kreatywny planner tworzony przez Was, jedyne co potrzebujesz to zwyczajny notes i pomysł.  Odsyłam was do oficjalnej strony tego pomysłu tu, a ostatnio Marta
[atramka] opublikowała swój bullet journal!








A WY, MACIE JAKIEŚ POSTANOWIENIA NA TEN ROK?
JEST U WAS ŚNIEG?
POZDRAWIAM, IKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...