poniedziałek, 23 stycznia 2017

Inspiracje/cytaty

Po raz pierwszy nie wiem co tu napisać. I pisząc to naprawdę nie mam  weny do pisania, zdjęć żadnych nie mam bo nie mam chęci iść ich  zrobić. A jak już chcę się za to zabrać to zaczyna padać śnieg czy deszcz, no albo ewentualnie jest mi zbyt zimno. Dlatego postanowiłam opublikować posta z typowymi inspiracjami, nie jestem fanką publikowania "nie swoich zdjęć". No ale raz mi nic nie zrobi. Wszystkie zdjęcia z dzisiejszego postu pochodzą z weheartit, który  swoją drogą uwielbiam! Aby nie był ten post jakiś taki pusty postanowiłam dodać tu kilka cytatów ;)
(...) bardzo łatwo jest stracić wszystko, co uważało się za dane na zawsze.

Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na upadek, bo wiedzą, że nikt ich nie podniesie.

Ani różnica poglądów, ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości. Nic, prócz jej braku. ~ Maria Dąbrowska, Przygody człowieka myślącego

Teraz, kiedy dochodzę do ładu ze swoją słabą stroną i gdy przestaję się jej wstydzić, widzę, że nie ma tak, że ktoś jest silniejszy albo słabszy. Jestem silna i jestem słaba. Taka i taka. Dlatego pozwalam już się sobą opiekować, nie tworzę mitów na swój temat, że zawsze sama dam sobie radę. ~ Edyta Bartosiewicz

Nie żałuj niczego, co kiedykolwiek wywołało na Twojej twarzy uśmiech. Nigdy nie płacz przez coś, co kiedyś dawało Ci szczęście.

Ona była z rodzaju tych, co w pierwszej chwili są bardzo twarde, ale miękną, kiedy się je podrapie pod brodą i powie, że trochę się je lubi. Wtedy gotowe są zrobić dla ciebie wszystko.

Całą noc przewracał się w łóżku, myśląc o niej. Ponieważ ona przez całą noc robiła to samo, można by prawie uznać, że spędzili ją razem.

Wydawała się twarda, zadziorna i silna, a w środku tak krucha i niewinna...

Grunt to podnieść serce z podłogi i iść dalej. ~ Kaja Kowalewska

Wolno Ci tęsknić. Wolno Ci płakać. Wolno Ci mieć słabsze dni. Ale nigdy nie wolno Ci się poddać.

Ważna jest obecność. A Twojej mi zabrakło

Najgorzej, kiedy ktoś się budzi rano i nikogo nie obchodzi, że się obudził.

A może jednak nauczyłem się dzięki koszykówce czegoś o życiu: obchodzisz innych ludzi tylko wtedy, gdy możesz pomóc im wygrać. Jeśli nie możesz tego zrobić, przestajesz się liczyć. ~ Matthew Quick, Niezbędnik obserwatorów gwiazd

- Ron, pożyczysz nam Świstoświnkę? - zapytał George. - Nie, poleciała z listem - odrzekł Ron. - A po co?
- Bo George chce ją zaprosić na bal - powiedział ironicznie Fred. ~  Harry Potter i Czara Ognia, J.K. Rowling

Każdy się wstydzi trzech rzeczy, że nie jest ładny, że za mało wie i że niewystarczająco dobrze radzi sobie w życiu.

Czasami łatwo zapomnieć, jak bardzo tęsknisz za ludźmi, dopóki ponownie ich nie zobaczysz.

Chyba najgorsze jest to, że brak odpowiedzi również jest odpowiedzią.

Nie wybaczaj ludziom, którzy nie mają odwagi powiedzieć przepraszam.

Nie musisz mnie lubić. Nie jestem postem na facebooku.

Szczęście, gdzie Cię szukać przyjacielu?
A WY MACIE JAKIEŚ ULUBIONE CYTATY? 
CHCECIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW?
POZDRAWIAM, IKA

WSZELKIE ZDJĘCIA Z TEGO POSTU POCHODZĄ Z STRONY KLIK
CYTATY KTÓRE TU PODAŁA SĄ MOIMI ULUBIONYMI. A POCHODZĄ Z KAŻDEGO ZAKĄTKU INTERNETU.
A GRAFIKĘ WYKONAŁAM SAMA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...