czwartek, 22 września 2016

Przyszedł czas na Jesień


Cześć Kochani! Chciałam już przywitać jesień. Szczerze to te upały, czy strasznie ciepłe dni znudziły mi się i tylko czekałam na moją kochaną jesień. Jak przychodzi jesień tylko 2 rzeczy przychodzą mi do głowy: Urodziny oraz, że święta są coraz bliżej....
U nas już na moje urodziny spada pierwszy śnieg, ale sam widok spadających liści jest niesamowity! Uwielbiam robić zdjęcia wtedy kiedy już jest kolorowo na drzewach a jak idę do szkoły to idę po dywanie z kolorowych liści. Deszcz, który pada cały czas czy, sam fakt że jest już jesień i że mogę ubrać swoje glany mnie pociesza! A długie wieczory spędzone na oglądaniu serialów czy filmów? Ciepła czekolada czy herbata? Albo szafa wypełniona po brzegi ciepłymi swetrami, które czekają tylko na założenie.
Aa i wiem co jeszcze Halloween, nie obchodzę tego święta bo "nie mogę" ale uwielbiam patrzeć na te wszystkie osóbki, które chodzą po słodycze od drzwi do drzwi! Dużo czasu na myślenie czy czytanie książek, których nie zdążyło się przeczytać.


JAK PODOBAJĄ WAM SIĘ ZDJĘCIA?
A U WAS JEST JUŻ JESIEŃ?
Trzymajcie się, Weronika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...