środa, 28 września 2016

Powrót do codzienności

Cześć! Odzywam się do was po 2 tygodniowej przerwie, jak czas szybko leci! Wszystkiemu winna szkoła;) i krótki wypad do Polski. Podczas mojej blogowej nieobecności odwiedziłam rodzinę i zrobiłam kilka nowych zdjęć, niestety nie jest ich aż tyle aby stworzyć osobny o nich post. Mam kilka postów przygotowanych na zapas, ale nie mam pasujących zdjęć. Mam w planie także dodać jedną kategorię do bloga, ale o tym później....

Powrót do szkoły, dla mnie następny rok w szkole oraz krótszy czas na zmianę szkoły. Egzaminy, sprawdziany, kartkówki czy zadania domowe. Brzmi świetnie? Ja swoją szkołę zaczęłam 13 września, o godzinie 8:00 stawiłam się w mojej klasie i zaczęłam następny rok szkolny. Z ciekawostek aktualnie chodzę do 2 klas jednocześnie:) Ale spokojnie sama nadal przyzwyczajam się do tego faktu! W weekend byłam w Polsce. Zaszalałam dosłownie, kupiłam 4 książki! Niedługo pojawią się recenzje! Chciałam jeszcze dodać, że jak tylko uporam się nieco ze szkolnymi obowiązkami, na blogu wprowadzę parę zmian i pomysłów.








Mała zapowiedź następnego posta :)




♥ Jak mija wam szkoła?
♥ Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ Chcecie więcej takich luźnych postów?
♥ Piszcie mi koniecznie w komentarzach!

Trzymajcie się, Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...