czwartek, 11 sierpnia 2016

Tumblr'owe zdjęcia po mojemu


Hej kochani. 
Tyle się ostatnio dzieje, że naprawdę nie wiem nigdy od czego zacząć.
Mam nadzieję że macie ciekawe i fajne wakacje. 
Dziś przychodzę do was z czymś innym a mianowicie z Tumblr'owym
zdjęciami w moim wykonaniu. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam Tumblr'a - same przeglądanie tych
zdjęć jest inspirujące. Jeśli nie mam pomysłu na zdjęcia czy post inspiruję się własnie tam.
Tumblr to składnica zdjęć, inspiracji,...  Dlatego więc dziś prezentuje wam moje zdjęcia w stylu Tumblr'owym. Mam nadzieję, że wam się spodobają i jeśli chcecie więcej zobaczyć
takich na moim blogu piszcie mi w komentarzach. A teraz życzę wam miłego oglądania :*



Przy okazji chcę wam podziękować za tak duże zainteresowanie moim ostatnim postem,
nadal nie wierzę, że wam się aż tak ten post spodobał! 
Za niedługo będziecie mogli zobaczyć kolejny taki post.








Tu pierwsze mi się meggaa podoba ^-^ 


No za te zdjęci powinnam dostać medal, bo ona nie była chętna do zdjęć <3


♥ Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ Które jest waszym ulubionym?
♥ Chcecie więcej moich zdjęć w takim stylu?
♥ Jak mijają wam wakacje?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika xoxo 
Zapraszam was na mojego Fanapage gdzie publikuje zajawki nowych postów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...