sobota, 19 marca 2016

Ulubieńcy Lutego


Witajcie!
Dzisiaj na moim blogu nowość a mianowicie post o ulubieńcach minionego miesiąca. Już od dawna się zbierałam nad tym postem.  Aż w konću pojawił się! Zapraszam na posta.


1. Piosenka



3. Książka

Gwiazd naszych wina




Zapewnie większość z Was każdy zna tą książkę.
Smutna i piękna. 
Dziś chcę wam zaprezentować moją recenzję książki,
która podbiła moje serce.
Recenzje znajdzieice tu.

4. Zdjęcia












5. Blog

Aleksandra to 17- letnia dziewczyna, która prowadzi jednego z moich ulubionych blogów. Pisze swojego bloga od 25.10.2013 roku. Na blogu znajdziecie wiele ciekawych postów. W każdym tygodniu można przeczytać aż dwa ciekawe posty, mianowicie zobaczyć sesje oraz posty o różnych tematach.  Jej styl jest oryginalny, nie udaje kogoś kim nie jest. Widać że kocha blogować i poświęca na to czas. Mogę wam spokojnie polecić jej bloga! Koniecznie wpadnijcie -> olusiek blog

(zdjęcie pochodzi z tego posta) (dostałam prawo do jego opublikowania)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



♥ A WY JAKICH MACIE ULUBIEŃCÓW?
♥ CZYTALIŚCIE JUŻ "GWIAZD NASZYCH WINA"?
♥ JAK PODOBA WAM SIĘ TE ZDJĘCIA?
♥ A MOŻE ZNALIŚCIE JUŻ OLĘ WCZEŚNIEJ?
♥ KONIECZNIE PISZCIE MI W KOMENTARZACH 
JAK PODOBAŁ WAM SIĘ POST?


Pozdrawiam:)
Weronika

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy. Szczególnie urzekły mnie zdjęcia :) Co do książki nie czytałam, ale oglądałam film.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy.Piękne zdjęcia dodałaś :) Mam zamiar przeczytać tą książkę, bo póki co widziałam trochę filmu i zapowiada się świetnie. Ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół nie przepadam za ulubieńcami, ale u ciebie wyjątkowo mi się ten post spodobał :)! "Gwiazd naszych wina" czytałam prawie rok temu i bardzo lubię tę książkę, zresztą jak wszystkie J.Greena :D. Podobają mi się zdjęcia, ale są wiosenne a to ulubieńcy lutego :P.

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie luty był wiosenny. Jak śnieg już był to było go tyle że wcale. Więc wiosna była pełną parą. :)
      Pozdrawiam kochana
      Weronika

      Usuń
  4. Świetni ulubieńcy :D Nie znałam bloga Oli, z ciekawością wpadnę!
    Piękne zdjęcia :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twoje zdjęcia ? *O*,śliczne!A co do książki,nie czytałem jeszcze,skuszę się w wakacje ^^.Ciekawy post,pozdrawiam!Trzymaj się! :)http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Gwiazd Naszych Wina :3 A zdjęcia są po prostu cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gwiazd Naszych Wina :3 A zdjęcia są po prostu cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietni ulubieńcy !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te zdjęcia. ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...