sobota, 4 lipca 2020

6 tanich i modnych stylizacji na tegoroczne lato 2020!

Cześć Kochani! Po moim ostatnim poście dotyczącym aktualnych trendów modowych dzisiaj chcę wam pokazać kilka stylizacji pasujących do nowych trendów na ten sezon. Jeśli nie przeczytaliście mojego wcześniejszego postu „Aktualne trendy z Instagrama - lato 2020 to serdecznie zapraszam do zapoznania się z nowymi trendami! Podczas tworzenia stylizacji inspirowałam się tym co inni zakładają jeśli chodzi o nowe trendy - wybrałam tanie i drogie stylizacje, które są praktyczne i według mnie fajne. 


Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 1



Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 2



Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 3



Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 4



Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 5



Tanie oraz modne stylizacje na lato 2020 - Zestaw 6


Co sądzicie o tych stylizacjach, która stylizacja wam się najbardziej spodobała? Podobają wam się nowe trendy w stylu lat 90tych? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!


Z kodem ALOHA20 dostaniecie 20 % rabatu 

na cały asortyment sklepu be a leaf!*


Biorę udział w konkursie blogs from heart, i się bardzo uciesze jeśli oddacie raz dziennie na mnie swój głos w danych kategoriach: Literatura i sztukaLifestyle oraz Pasja. Bardzo wam dziękuje za każdy głos!

Buziaki z Bawarii,

*bezpłatna współpraca z sklepem be a leaf 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...