sobota, 30 maja 2020

Corona na Bawarii - egzaminy, szkoła i powrót do rzeczywistości


Cześć Kochani! Jak już wiecie z mojego poprzedniego posta Corona na Bawarii - powrót do szkoły, nakaz noszenia maseczek, otwierają sklepy to wiecie, że wróciłam do szkoły. Jak już wspomniałam, mam tygodniowo 20 godzin lekcyjnych, na których powinnam się zjawić. Od każdego ucznia jest wymagany chociażby jeden dzień obecności pod czas tej całej pandemii, aż do dnia egzaminów. W momencie kiedy napiszę ostatni egzamin jestem zwolniona z reszty zajęć. Moja klasa obejmuje jedynie 13 uczniów + nauczycielka. Zostaliśmy podzieleni na kursy typu "Angielski I", "Angielski II", "GSE I", "GSE II" oraz "PCB".

 
Łącznie jest własnie pięć głównych kursów, do nich mamy dodatkowo język niemiecki, matematykę, AWT. Oraz dwa przedmioty, które wybraliśmy. W moim przypadku jest to własnie plastyka oraz gospodarka. I własnie z tych przedmiotów mam łącznie 20 godzin tygodniowo, zero sprawdzianów. Jedne oceny, które mogę dostać, dotyczą się plastyki oraz gospodarki (na gospodarce, jedynie wtedy kiedy nie mam ani jednej oceny na drugi semestr). Również powoli wracamy do rzeczywistości i normalnego trybu życia, ponieważ Ausgangsbeschränkung zostało zamienione na Kontaktbeschränkung, teraz możemy się spotykać z innymi osobami, odwiedzać rodzinę, place zabaw są otwarte, wszystkie sklepy mogą otworzyć. Uczniowie będą stopniowo wracać do szkoły - ostatni są planowani na 15. czerwca. Jeśli będzie więcej niż 50 zachorowań na tysiąc mieszkańców w tygodniu - zostaną wszelkie poluzowania cofnięte i wrócimy do zakazów przed nową sytuacją. 





Planuję założyć kanał na YouTube, dodatek do mojego bloga, na którym będę planować, publikować urywki z życia w Niemczech, coś o szkole, pogadanki. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do subskrybowania mojego kanału na YouTubie, aby być na bieżąco. Co słychać u was? Jak wygląda sytuacja z Coroną w waszym kraju? Będziecie śledzić moje działania na YouTubie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Buziaki z Bawarii,

Blogger | Instagram | YouTubePinterest | VSCO
corona na bawarii, bawariia, covid 19, Corona w Niemczech, Bawariia i corona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...