wtorek, 28 kwietnia 2020

Wyzwanie fotograficzne I


Cześć Kochani. Dziś przychodzę do was z moją interpretacją wyzwania fotograficznego, które pojawiło się u Anity z bloga coosure. Serdecznie zapraszam was także na jej wersję. Niektóre kategorie zamieniłam według swoich uznań na nowe.


1. Widok - zdecydowanie Alpy! Uwielbiam ich widok. 2. Ciepło - tu kojarzą mi się własnie wakacje, zdecydowałam się na jedno zdjęcie z mojego urlopu na Lazurowym Wybrzeżu, je mogliście już widzieć w fotorelacji. 

Zobacz również: Fotorelacja Cagnes-sur-mer




3. Jedzenie - kiełbaski z grila. 4. Najpiękniej - w ogrodzie czyli wiosna w kadrze! Kwiatki, kwiatki oraz jeszcze więcej kwiatów. Cały nasz ogród jest w kwiatach. 5. Oczy - tutaj się nie mogłam zdecydować. Wybrać oczy Jerrego czy może Frani? Jednak zdecydowałam się na oczy Jerrego.

Zobacz również: Kadry z Jerrym oraz Jerry & Franczeska




6. Buziak - piękny uśmiech Jerrego i jego zęby! Uwielbiam zęby tego urwisa hah. 7. Cisza - niebo oraz chmury. Zakochałam się w robieniu zdjęć chmurom są one takie spokojnie i ciche. 8. Szklanka - Szklanka Martini z mlekiem kokosowym oraz nasionkami chia!

Zobacz również: Wiosenne kadry




9. Światło - uwielbiam zachody słońca, co za tym idzie, jak zobaczyłam tę kategorie byłam już w 100 % pewna, że pojawi się tu jedno zdjęcie z zachodzącym słońcem bo to one jest własnie naszym światłem.  10. Moc - Jerry jako wyścigówka na jednym z spacerów na drodze polnej. 

Jak podoba Wam się moja wersja wyzwania? Które zdjęcie skradło wasze zdjęcie, albo która kategoria? Bierzecie udział w wyzwaniu? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Buziaki z Bawarii,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...