czwartek, 23 kwietnia 2020

Powietrze pachnie latem


Cześć Kochani. Kwiecień - uwielbiam własnie ten miesiąc, ponieważ tu gdzie mieszkam mamy klimat nadmorski! Mieszkam w miejscu gdzie sięga jęzor klimatu nadmorskiego a co za tym idzie, bardzo szybko robi się u nas ciepło oraz pachnie morzem. Uwielbiam kwiecień za to, że jest tak ciepło. Mieszkanie na Bawarii ma zdecydowanie wiele wspaniałych plusów, własnie jestem w trakcie tworzenia serii postów jak zakochać się w Bawarii, który pojawi się niedługo na blogu! Ogólnie to mam w planie w końcu zabrać się za serię postów o szkole niemieckiej/bawarskiej, o którą już wiele z was się dopytuje od lat. Macie jakieś poszczególne pytania odnośnie szkoły na Bawarii? Koniecznie zadajcie mi je w komentarzu, a ja na nie odpowiem właśnie w tej serii. Jak podobają wam się zdjęcia i stylizacja? Również zapraszam was serdecznie na profil mojego brata na Instagramie @photomaker__germany robi genialne zdjęcia oraz na jego stronę internetową photo.alexs.best!



Buziaki z Bawarii,

Blogger | Instagram | Pinterest | VSCO

Zdjęcia zrobione przez: photo.alexs.best

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...