sobota, 10 czerwca 2017

'TUMBLR QUALITY' po mojemu

Hej Kochani! Dziś przychodzę do was z czymś innym a mianowicie z 'TUMBLR QUALITY"  w moim wykonaniu. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam Tumblr'a - same przeglądanie tych zdjęć jest inspirujące. Jeśli nie mam pomysłu na zdjęcia czy post inspiruję się własnie tam. Tumblr to składnica zdjęć, inspiracji,... Dlatego więc dziś prezentuje wam moje zdjęcia w stylu Tumblr quality. Mam nadzieję, że wam się spodobają i jeśli chcecie więcej zobaczyć takich na moim blogu piszcie mi w komentarzach. A teraz życzę wam miłego oglądania :* 
Psst, ostatnio założyłam nowego Instagram'a dotyczącego 'TUMBLR QUALITY' - Klik aby być na bieżąco















KTÓRE ZDJĘCIE NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA?
CHCECIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW?
KIEDY ZACZYNACIE WAKACJE? 

ZDJĘCIA: PASJE WERONIKI 
GRAFIKA W NAGŁÓWKU: ZDJĘCIE PASJE WERONIKI | OBRAZKI TUMBLR [TUMBLR PNG EMOJI]
GRAFIKA NA OSTATNIM ZDJĘCIU: SERDUSZKA [TUMBLR PNG HEARTS] | WIADOMOŚCI [TUMBLR PNG]

Pozdrawiam, WeronIKA xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...