wtorek, 21 marca 2017

Cztery pory książki - Wiosna

Cześć, ostatnio dostałam propozycję od dziewczyn, aby wziąć udział w akcji "Cztery pory roku", Akcja polega na tym, że do każdej pory roku publikujemy posta z 15 książkami. które według nas pasują oraz są warte przeczytania.
Wybrałam 15 książek, oraz trylogie, które według mnie pasują do wiosny. Dodatkowo dopisałam 5 innych książek wartych przeczytania.
01. Gwiazd Naszych wina - recenzja
02. Zostań jeśli kochasz
03. Girl Online - recenzja 
04. Girl Online w trasie - recenzja 
05. Girl Online Solo
06. Fangirl 
07. Never never
08. Rewizja
09. Zaginiecie
10. Kasacja
11. Immunitet
12. Eleonora i Park
13. Harry Potter i Przeklęte Dziecko
14.Wyśnione miejsca - recenzja
15. Kwiat mroku
+16. przerwana lekcja muzyki
+17. Wybrałam Ciebie
+18. Zanim się pojawiłeś
+19. Wyspa potępionych - recenzja
+20. Powrót na wyspę potępionych


CO SĄDZICIE O TYCH KSIĄŻKACH?
CZYTALIŚCIE JUŻ JE?
A WY JAKIE POLECACIE?

GRAFIKA: WYKONANIE SAME
ZDJĘCIA: PASJE WERONIKI
KSIĄŻKA [PNG]: TUMBLR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...