sobota, 25 lutego 2017

"Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na upadek, bo wiedzą, że nikt ich nie podniesie.."

Cześć, piszę do was tak spontanicznie. Z nudów, własnie dziś zaczynam Faschingsferien czyli tak jakby karnawałowe ferie? U nas wiosna pełną parą ponieważ, uwaga wczoraj było aż 20 stopni w słońcu! Mogłam w końcu wyjść z domu i nie marznąć, przesiedziałam tak dobre 2 godziny a pod wieczór jeszcze godzinę...


Jak dla mnie już nawet nie musi wracać zima czy jesień mam dość tych wszystkich ciepłych kurtek, zimna no i śniegu. Przedwczoraj u nas był unseliger Donnerstag czyli coś na co nie potrafię znaleźć polskiego odmiennika. Ale pomijając ten fakt, mieliśmy w planie zrobić pranka roku w szkole. I nam się udało, nauczyciele się z nas śmiali. Aż szkoda, że tak szybko minął ten dzień. Właściwie to własnie u nas się kończy karnawał a szkoda, bo tańczenie na scenie to mega fajna sprawa. Co do bloga, tak wiem zaniedbałam go trochę od początku roku szkolnego ale jakoś nie mogłam znaleźć czasu. Było to związane przede wszystkim z moim zaangażowaniem w zespół taneczny, dużo przygotowań, dużo gościnnych występów... Zmieniłam trochę styl postów, mogliście to zauważyć w 2 ostatnich postach. Nie wiem jak wam, ale mi się podoba styl przerabiania zdjęć :D

Zostawiam was z kilkoma fajnymi piosenkami oraz z zdjęciami jak zawszę :D
A jak minął wam czwartek? Macie teraz wolne?
Buziaki, Weronika


 

ZDJĘCIA: MOJE WYKONANIE
GRAFIKA: MOJE WYKONANIE
OBRAZKI: TUMBLR
TŁO: WYKONANIE WŁASNE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...