środa, 5 października 2016

Drogi Hejterze, chcę Ci coś powiedzieć...

Cześć, Hejterze!
Bo wiem, że tu jesteś,
i zaraz mnie skomentujesz,
że niby kim jestem,
Mam dość twoich komentarzy,
bo niby kim jesteś?
Nie znasz mnie przecież,
ani nie wiesz kim jestem.
Więc proszę Cie idź sobie,
bo to nie moja wina,
że się zgubiłeś...
Pobawiłam się trochę w pisanie wierszy i rymowanek, i wyszło mi piękne wyznanie.. Do Hejterów - rzecz jasna. Nie będę już owijać w bawełnę tylko zaczynajmy!


Ostatnio, a może dość dawno opublikowałam pewnego posta z zdjęciami inspirowanymi na Tumblr'u i niestety znalazło się dość dużo, Hejtów. Przyznam się że się odrobinę wkurzyłam, bo niby kim jesteś aby mnie oceniać mimo to, że mnie nie znasz? Oceniasz mnie po tym co publikuję, co piszę, co dodaję. Komentujesz, hejtujesz, oceniasz a przepraszam bardzo a znasz mnie w ogóle? Wiesz jaka jestem naprawdę? Nie, prawda? Prawda, nie wiesz co robię podczas mojego wolnego czasu, nie wiesz z kim się spotykam w wolnym czasie, jak się nazywa moja mama czy nawet moja przyjaciółka. Więc po co hejtujesz jak nie znasz? O to wielkie pytanie..


Ups, czy własnie odkryłam sens twojego życia? Więc zamiast hejtować może mnie poznasz, masz tyle opcji możesz mnie się spytać czy obejrzeć inne moje dzieła, więc zamiast mnie hjetować... Może mnie poznasz?


Drogi Hejterze, więc może jest czas się zastanowić nad sensem tego? Bo po co marnować czas na hejtowanie mnie? Pamiętaj jedno, na twój hejt odpowiem hejtem.


Pozdrawiam wiernych czytelników oraz wiernych... hejterów:)




Jak podobają wam się zdjęcia?
Ostatnie zdjęcia które zrobiłam w wakacje ;)
Piszcie mi w komentarzach :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...