poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kampenwand - Alpy


Hej Kochani, trochę tak mi dziwnie pisać "Jak mija ostatni tydzień wakacji?" bo nie będę nikomu niszczyć humoru z takimi tekstami. Ja mam jeszcze 3 tygodnie wakacji :p Ale nie pisze dziś tego posta, aby wam przynudzać szkołą, przedstawiam wam zdjęcia z wycieczki w Alpy. Zapraszam was do dalszego czytania



Szczyt na którym byłam nazywa się Kampenwand, był wysoki o około 1650m npm. Ze szczytu można obejrzeć jezioro Chiemsee, zdjęcia tego fajnego jeziora pojawiły się tu. Jeśli będziecie na Bawarii to koniecznie musicie zdobyć ten szczyt. Jeśli nawet nie jesteście fanami wycieczek i wspinaczek górskich to i tak polecam, bo sama przejażdżka kolejką górską jest mega! To teraz już mogę was spokojnie zaprosić na oglądanie zdjęć. Jeśli jest dobra pogoda to z wysokiej górki z mojego miejsca zamieszkania można ujrzeć kawałek tego miejsca z daleka :D












♥Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ Chcecie zobaczyć więcej takich zdjęć?
♥ Jak mijają przygotowania przed pierwszym września?
♥ Piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...