sobota, 9 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca


Cześć Kochani,  dziś przychodzę do was z następnym postem z serii "Ulubieńcy", przepraszam, że w ostatnim czasie nie pojawił się wpis w moim wspaniałym ;-) blogu z tej serii.  Teraz zapraszam was do czytania!
Piosenki miesiąca
Tym razem tak jak ostatnio wybrałam dwie piosenki. 
Pierwszą piosenką jest to hymn na Euro 2016
A mianowicie:

David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You
Piosenka mi się strasznie podoba...


Następną piosenką jest 

Sido - Astronaut (feat. Andreas Bourani)
Moim zdaniem idalnie pokazuje to, co własnie się dzieje na świecie. 
Piosenkę uwielbiam słuchać, po prostu Sido oraz Andreas Bourani zgrali świetny zespół!


Kosmetyczni Ulubieńcy
A więc moim kosmetycznymi ulubieńcami są..

Błyszczyk: Essence XXXL nude lipgloss 
03-  taste the sweets



Lakiery: essence the gel nail polish  
Róż: 05 - sweet as candy
Biały: 33 - wild white ways


Gumki do włosów: invisibobble ORIGINAL
 Pinking Of You



Film Miesiąca
Premiera była miesiąc temu (w maju) ale wybrałam Angry birds movie!
Film był strasznie śmieszny, 
polecam go wszystkim tym, którzy go jeszcze nie widzieli!

(zdjęcie mogliście ujrzeć w poście tym klik)
Blog Miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Wiktorii, uwielbiam jej bloga.
A ostatnio wróciła do pisania! 
Koniecznie wpadnijcie klik.


Zdjęcie Miesiąca 
Wybór był strasznie trudny ale zdecydowałam się nad 2 zdjęciami z Chorwacji.
No oczywiście że musiało być zdjęcie z zachodem słońca oraz z łódką. 
Zdjęcia były opublikowane już na moim blogu! 
Koniecznie zajrzyjcie do wszystkich postów z Chorwacji!



Informacja Miesiąca
A więc informacjami miesiąca są:
- W czerwcu na moim blogu było równo 10k wyświetleń! 
Za co wam bardzo dziękuję, następny mój cel na rok 2016 został spełniony!
- w czerwcu było równo 70 obserwatorów, za co wam również dziękuje.
- Najbardziej czytany przez was post jest "Aktualne trendy wśród młodzieży #3 - Trendy wiosna/lato 2016"
który uzyskał w 3 dni ponad 500 wyświetleń!
- Zapraszam was też na snapa jenicci01 gdzie należą do mnie środy 
i pokazuje tam najnowsze zdjęcia oraz posty który są w planie a nawet kulisy robienia zdjęć!
Koniecznie nas dodajcie!

I to na wszytko z ulubieńców Czerwca, mam nadzieje,
że wytrzymam ostatni miesiąc szkoły i potem WAKACJE! xD

♥ Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ A co należy do waszych ulubieńców czerwca?
♥ Koniecznie piszcie mi w Komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...