czwartek, 21 lipca 2016

Instamix #1

Hello everyone!
Dziś przychodzę do was z małym mixem zdjęć z mojego Instagrama!.
Zapraszam was do oglądania!

MONACHIUM | HOHENSCHWANGAU | NEUSCHWANSTEIN
MAKARSKA | OMIS | CHIEMSEE
OMIS | OMIS | OMIS
PENNYBOARD | NEUSCHWANSTEIN  | KOKTAJLE
STRAY RYNEK | LANDSHUT | U MNIE W WIOSCE ORAZ MOJE ULUBIONE MIEJSCE NA ZDJĘCIA
SPLIT | MOST PROWADZĄCY DO DOMU
TUMBLR GIRL TO JA ^^ (Nie to tylko żart :D)
♥ Które zdjęcie jest wasze ulubione?
♥ Chcecie więcej części Instamixu?
♥ Jak mijają wam wakacje? Bo do moich został prawie tydzień!
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!
♥ Na dole podajcie swoje nazwy na  Instagramie, chętnie je odwiedzę i zostawię coś po sobie!


Pozdrawiam, Weronika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...