sobota, 11 czerwca 2016

Chorwacja - Zachód słońca, morze, zabudowania, zdjęcia robione wieczorem

Hello kochani,  dziś przychodzę do was z następnymi zdjęciami z Chorwacji! Ten post jest tak jak by kontynuacją poprzedniego posta o Chorwacji a mianowicie tego(klik), więc jeśli go jeszcze nie widzieliście koniecznie wpadnijcie!  A teraz zapraszam was do oglądania zdjęć :3







♥ Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ Które jest waszym ulubionym?
♥ Chcecie więcej zdjęć z Chorwacji?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika

9 komentarzy:

  1. oj tak, krajobrazy i zachody słońca w Chorwacji są niepowtarzalne i niesamowicie przepiękne. ;) bardzo fajnie udało Ci się to wszystko uchwycić na zdjęciach, które bardzo przyjemnie się oglądało.;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie II jest moim ulubionym, światło świetnie współgra z wodą. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale cudne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale na pewno musi być tam pięknie. :) Pierwsze i ostatnie podobają mi się najbardziej. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Moje ulubione to te ostatnie :) Pięknie jest w Chorwacji.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. :) Te krajobrazy są nieziemskie.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia.Obserwuję
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna chciałem pojechać do Chorwacji i teraz jestem w 100% przekonany, że zwiedzę do państwo. Po prostu uwielbiam je i jeszcze raz uwielbiam je ! <3 Świetne zdjęcia :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ujęcia ! <3 Jestem wielką fanką Chorwacji zarówno w rzeczywistości jak i w obiektywie :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...