niedziela, 8 listopada 2015

Hello November

Hej ! Ciężko mi w to uwierzyć, że już powitaliśmy listopad. Jeszcze chwila i Boże Narodzenie..czyli moje ulubione święta :) I jak przychodzi listopad to oznacza, że moje urodziny są blisko...  Najchętniej ubrałabym już najchętniej ubrałabym już choinkę w piękne, kolorowe ozdoby, zapaliła kolorowe lampki  i postawiła śnieżnobiałe renifery na oknach. Uwielbiam ten klimat, jest on taki magiczny, a lecący w tle Kevin dopełnia całość.



Dobra może trochę przeginam tymi świętami,  przecież jeszcze mamy jesień i to nią powinnam się zachwycać,  ale nic na to nie poradzę, że po prostu kocham zimę. Ta magia świąt, świeczki tu i tam, zapach pierników rozchodzący się po całym domu... po prostu CUDO <3 Lub jak w kominku pali się, w telewizji już reklamy świąteczne lecą...Kto nie lubi tego momentu, kiedy już za oknem mróz przywitał? Lub kiedy pada pierwszy śnieg  a wszystkie dzieci biorą saneczki i zjeżdżają z góreczki?


 


Zdjęcia powyżej zostały zrobione 1 listopada.

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia <3 Ja już nie mogę się doczekać świąt !!! Albo nawet tego okresu przed świętami *.* Taka magia,nie do opisania <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na szczęście jest grudzień i święta coraz bliżej <3
    Piękne zdjęcia!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, jesień i zima to moje ulubione pory roku :) ja osobiście nie lubię Kevina dlatego u mnie uzupełniającym filmem są Listy od M :) baardzo ładny wygląd bloga, minimalistyczny i przejrzysty :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto nie kocha tej świątecznej atmosfery? Sama czekam z niecierpliwością na choinkę i już nie mogę się doczekać, gdy nadejdzie wreszcie ten cudowny dzień, który będę mogła spędzić z moją kochaną rodziną :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się już nie mogę doczekać świąt! To magiczny czas! Na ten czas chyba czekamy najbardziej w całym roku ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcia :D ja osobiście uwieeelbiam świąteczną atmosferę!
    A tak swoją drogą, fajny blog, przejrzysty i ładny wygląd.
    Pozdrawiam i obserwuję,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zdjęcia!
    Ja już nie mogę się doczekać świąt i śniegu! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, takie jesienne! :)
    Ja nie mogę się doczekać aż wreszcie spadnie śnieg!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wesołych oraz spokojnych świąt

Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam...